אושר בכנסת: ח"כ משה ארבל יכהן כשר הפנים והבריאות

איתי גדסי No Comments on אושר בכנסת: ח"כ משה ארבל יכהן כשר הפנים והבריאות

הכנסת אישרה את מינוי ח"כ משה ארבל לכהן כשר הפנים והבריאות. המינוי עלה להצעה בכנסת לאחר שזקן מועצת חכמי התורה מרן הרב משה מאיה הכריע כי ארבל יחליף את דרעי עד לחזרתו של דרעי למשרדים, אם וכאשר, אז יחזור ארבל לכהן כסגנו

ח"כ משה ארבל צילום: פלאש 90
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום אישרה הכנסת את מינויו של ח״כ משה ארבל לתפקיד שר הפנים והבריאות במקומו של יו"ר ש"ס אריה דרעי.

כזכור לפני מספר ימים  יצא מכתב  מזקן מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול מרן רבי משה מאיה בו הכריע כי חבר הכנסת משה ארבל ימונה לתפקיד שר הבריאות והפנים, עד לחזרתו של דרעי למשרדים, אם וכאשר, אז יחזור ארבל לכהן כסגנו.

במכתב כתב מרן הרב מאיה: "הנה כידוע, לפני כמה חודשים התקבלה ההחלטה השערורייתית על ידי אותם ערכאות שלא כדין תורה, לפסול את בחירתם של מאות אלפי מצביעים, ולמנוע מידידינו הנעלה שלוחא דרחמנא ושלוחא דרבנן יו"ר תנועת ש"ס הרב רבי אריה דרעי, מלכהן כשר", כתב הרב מאיה.

"וכידוע כל ראשי הקואליציה הצהירו על מחויבותם לפעול על מנת לתקן את העוול הנורא, ולתקן את החוק, כך שהרב דרעי יוכל לשוב למקומו הראוי לו, כרצון מרנן ורבנן אשר סמכו עליו את ידיהם וכרצון העם, ובינתיים מונו מ"מ כנדרש, אלא שמפאת דוחק השעה טרם הושלמה מלאכת החקיקה. ובהיות שלא ניתן למנות מ"מ לתקופה של מעל לשלושה חודשים, על כן נועצנו בדבר, ועל פי המלצתו של יו"ר התנועה הרב רבי אריה, הוחלט כי לעת עתה ח"כ הרב משה ארבל, אשר כיהן כסגן שר הבריאות והפנים, ימונה לתפקיד שר הבריאות והפנים, עד אשר הרב רבי אריה דרעי יוכל לחזור ולהתמנות לתפקיד השר, והרב ארבל יחזור לכהן כסגנו.

היום כאמור אישרה הכנסת את המינוי וח"כ משה ארבל יכהן כשר מן המניין.



0 תגובות